жартылай өткізгішті құралдар - n типті жартылай өткізгіштерде негізгі …
페이지 정보
작성자 Chun 댓글 0건 조회 9회 작성일 24-10-26 15:15본문
жартылай өткізгішті құралдар - n типті жартылай өткізгіштерде негізгі емес тасымалдаушылар не [Подробнее...]
денсаулық зор байлық біліңіз қашанда сау болып жүріңіз - қазақ тілі емтихан 10 сынып 2024 [Подробнее...]
баланың өсуі мен дамуы - 2 жас баланың дамуы [Подробнее...]
бесеудің хаты шығарма құндылығы ашық сабақтар - бесеудің хаты тарихи құндылығы эссе [Подробнее...]
берел қорымынан табылған жылқы - берел қорымы мен тасмола мәдениеті ұқсастығы [Подробнее...]
өлеңнің кейіпкері дұғасы [Подробнее...]
Ашық сабақтар. Сабақтың тақырыбы Шерхан Мұртаза «Бесеудің хаты». Сабақтың мақсаты білімділік — ақынның өмірі мен өскен ортасын таныту,шығармаларын оқыту,ақынның айтар ойын ашу,талдау. Сабақ жоспарыСабақ № 2Мектеп: Қарағанды қ. ХББ НЗМКүні: Мұғалім: Жусупова А.А.,Сынып: 10L1Қатысқан оқушылар саны: 24Қатыспағандар:Сабақтың. Бесеудің хаты" шығармасының тарихи құндылығы" тақырыбындағы сабақ жоспары. Сабақ мақсаты: 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын. Қатысқан оқушылар саны: 24. Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы: Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасы. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 10.2.5.1 қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі.Сабақ тақырыбы: Берел қорымы (2 сабақ) Зерттеу сұрағы: Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? Оқу мақсаты: жанбыр жауганда окылатын дуга 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау 5.2.2.3 ежелгі тайпалардың. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды? Онлайн-курстар және оқыту +7 (727). Ерте кезеңнің қорымдары көлемі жағынан неғұрлым шағын, көбіне 2 – 5 обаны біріктіреді, 10 – 20-дан астам нысандардан тұратын ірілері сирек кездеседі. Тас, топырақтан үйілген пішіні дөңгелек.
сөздерді буынға бөлу қмж
бесплатные курсы для детей астана
.
==============================================================
~~~~~ куда сходить в алматы сегодня с детьми ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.