жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер - қызыл кітапқа енген жан…
페이지 정보
작성자 Daniella 댓글 0건 조회 93회 작성일 24-10-25 15:12본문
жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер - қызыл кітапқа енген жануарлар тізімі [Подробнее...]
Қатары сиреп, жойылу қаупі бар омыртқалы жануар мен өсімдіктер тізімі әр елдің "Қызыл кітабына" енгізілген. Олар заңмен қорғалады. Тізімде. Қазақстанның Қызыл кітабының" үшінші басылымында тіркелген жануарлар түрлері 5 категория бойынша: 1-категория – жойылып бара жатқан; 2-категория – саны жылдан. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. 2006 жылы Үкімет қаулысымен бекітілген «Қызыл кітапқа» дөңгелекауыздылар мен балықтардың 18 түрі мен түршелері, қосмекенділердің 3 түрі, бауырымен. Жойылып кету қаупі, төлқұжаты, сирек кездесетін түрлер, саны күрт азайып бара жатқан түрлер Бағалау критерийлері. Қазақстан Республикасы Қызыл кітабына тіркелген жануарлар 5 санатқа бөлінеді. I санат — жойылып бара жатқан түрлер мен түршелер; ІІ санат — саны азайып. Қазақстанның бұл кітабына енген жануарлардың тізімі Қазақстан Үкіметі қаулысымен (Қазақстан. Республикасы Үкіметінің қаулысы № 1034, ж. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Қызыл кітап- сирек кездесетін түрлердің санының қазіргі жай- күйін көрсететін құжат. Қазақстанның Қызыл кітабында сирек және жойылып бара жатқан түрлердің. Қазақстанның Қызыл кітабында сирек және жойылып бара жатқан түрлердің тізіміне енгізілген жабайы омыртқалылардың 87 түрінің және өсімдіктердік 303. Қызыл кітапқа енгізілген жануарлардың ішінен орман сусарысы, бұйра Сондай-ақ қоян мен түз суырын жиі кездестіруге болады. 1-ші кесте. Сирек және құрып бара. Қазақстан Республикасы Қызыл кітабына тіркелген жануарлар 5 санатқа бөлінеді. I санат — жойылып бара жатқан түрлер мен түршелер; ІІ санат — саны азайып.
адамгершілік тәрбие міндеттері - адамгершілік тәрбиесі дегеніміз тәрбие сағаты [Читать далее...]
Ұлттық дәстүрлер арқылы оқу-тәрбие үрдісінде адамның бойында рухани мәдениетті қалыптастыру. — Ұлттық дәстүрлер арқылы адамның психологиялық. Адамгершілік тәрбиесі жастардың қоғамға, отбасына, еңсе, білімге, Отанға, жер бетіндегі бейбітшілікке қатынасын қалыптастырады. Осы заманғы адамгершілік тәрбиесі жекелеген бағыттарға. Адамгершілік – асыл қасиет» ашық тәрбие сағаты. Мақсаты: Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу, баланың жеке тұлғалық қабілетін қалыптастыру мен дамытудың. Моральдың негізгі міндеті — адамның мінез-құлқын тәрбиелеу, осы арқылы олардың бойында әдеп сақтау қатынастарын қалыптастыру, адам мен қоғам арасындағы қатынасты реттеу. Адамгершілік. Адамгершілік-рухани тәрбиенің маңызы, адамгершілік, рухани. Балалардың бойында жас кезінен бастап ең маңызды адамдық саналарды – адамгершілікті: сүюді, аяушылықты, төзімділікті, имандылықты, әдептілікті. Рухани-адамгершілік тәрбие — бұл дұрыс дағдылар мен өзін-өзі ұстау дағдыларының нормалары, ұйымдағы қарым-қатынас мәдениетінің тұрақтылығын қалыптастырады. Жеке адамның адамгершілік. Адамгершілік тәрбиесі жан-жақты тәрбиенің аса маңызды құрамды бөлігі болып табылады. Адамгершілік тәрбие дегеніміз оқушыладрың бойыда мінез құлықтың белгілі бір сипаттарын. Сынып сағаты: «Адамгершілік- асыл қасиет». Мақсаты: оқушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық, қасиеттерін қалыптастыру. Мұғалім. Сынып сағаты: «Адамгершілік- асыл қасиет» Мақсаты:оқушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық, қасиеттерін қалыптастыру. Мұғалім: Адамгершілік тақырыбы мәңгілік. Ұлттық дәстүрлер арқылы оқу-тәрбие үрдісінде адамның бойында рухани мәдениетті қалыптастыру. — Ұлттық дәстүрлер арқылы адамның психологиялық.
жоғары дәрежелі қызмет атаулары
ал?ыс айту к?н? эссе
акимат атбасарского района
крыша кз алматы аренда квартир помесячно от хозяина недорого
китайский юань к тенге калькулятор
жоғары дәрежелі қызмет атаулары
работа караганда енбек
биология пәнінен тест тапсырмалары 9 сынып
астана — елімнің жүрегі
.
==============================================================
~~~~~ атау кере скачать ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.