자유게시판

자유게시판

طراحی سایت آموزشی

페이지 정보

작성자 Mirta 댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-02 07:38

본문

چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌گیرد.

حضور برندها در زندگی‌مان چنان جدی و فراگیر است که می‌توان گفت انواع تصمیم‌ گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید می‌خواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار digi ding معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته این را هم می‌دانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغه‌ی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائه‌‌ای را در بر می‌گیرد: digi ding مجموعه‌های خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تقویت برند خود، هزینه می‌کنند، شهرداری‌ها برای تعریف و تقویت برند شهرها می‌کوشند و بسیاری از انسان‌ها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش می‌کنند.

Basic-SEO-concepts-blog-pic-001.webpشاید با شنیدن اسم موتور جستجو یاد گوگل بیفتید. این تا حدی درست است. اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم گوگل یک موتور جستجوی وب (Web Search Engine) است. موتور جستجو در حالت کلی یک برنامه است که با توجه به جستجو کاربر، نتایجی را به او نشان می‌دهد. در ضمن هیج اجباری نیست که مربوط به دنیای اینترنت بوده یا حتی آنلاین باشد. اما ما در حوزه سئو با موتورهای جستجوی وب سر و کار داریم.
موتور جستجو وب چیست؟

من یک لیست از موارد مهم در سئو تکنیکال را آماده کرده‌ام که در ادامه با هم مرور می‌کنیم ولی این نکته را در نظر داشته باشید که برای درخشش سایت در نتایج جستجو، باید تا حد ممکن ایرادات فنی سایت را برطرف کرد.
۱. استفاده از یک دامنه پیش‌فرض

امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبان‌های برنامه‌نویسی وب و یا طراحی به کمک سیستم‌های مدیریت محتوا انجام می‌شود.

سئو را انجام می دهیم تا مطالب باارزشی برای کاربرانمان تولید ‌کنیم، محتوایی که برای موتور جستجو هم جذاب باشد. اگر گوگل متوجه شود که شما اصول سئو را رعایت می‌کنید ولی هدف نهایی شما حل یک مسئله و ارضای نیاز بازدیدکننده است، جایگاه بسیار خوبی برای شما در نظر می‌گیرد. حتی اگر این اتفاق بلافاصله نیفتد. باید صبور باشید اما حتما نتیجه را خواهید داد. باید با موتورهای جستجو مخصوصا گوگل دوست باشید و به نکته‌هایی که برایشان مهم است اهمیت دهید. اما هیچوقت نیاز کاربران را قربانی این کار نکنید.

متاسفانه گوگل www.DGding.com را یک سایت جدا در نظر می‌گیرد و DGding.com را هم یک سایت جدا. اینجاست که مشکلاتی مثل Duplicate Content سراغمان می‌آید. همچنین ممکن است صفحات ما Rank یا ارزششان را از دست بدهند. پس ما باید یک حالت را انتخاب کنیم. چون غیر از این ممکن است موتور جستجو گاهی دامنه‌ای را ایندکس کند که مدنظر ما نیست.
چطور یک دامنه پیش‌فرض انتخاب کنیم؟

مثلاً BMW این وعده را به مشتریان خود می‌دهد که نهایت لذت رانندگی را تجربه می‌کنند یا Lego به مخاطبان خود وعده می‌دهد که بازی بی‌پایان را تجربه خواهند کرد.
البته وعده و قول قرار نیست رسماً در قالب شعار اعلام شود. قول و قرار چیزی است که در ذهن شما شکل می‌گیرد.
مثلاً با خودتان digi ding به وعده‌ی مک‌دونالد فکر کنید. عهد مک‌دونالد از جنس هیجان و احساسات و تجربه‌ی شگفت‌انگیز نیست. بلکه یک تعهد عملکردی مشخص است: سئو یک غذا با کیفیت معقول و با قیمت مقبول. غذایی که طعم آن را می‌شناسید و در بیگانه‌ترین سرزمین‌ها هم، طعم بیگانه‌ای نخواهد داشت.
برند یعنی یادآوریteck-seo-blog-pic-ding-001.webp

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright 2009 © http://www.jpandi.co.kr