자유게시판

자유게시판

барыс септик окончания - табыс септик вопросы

페이지 정보

작성자 Nicki 댓글 0건 조회 76회 작성일 24-05-20 16:47

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
барыс септик окончания - табыс септик вопросы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Септік жалғау арқылы есімдер сөйлемдегі етістіктермен де, шылау сөздермен де, Падеж, Септік, Сұрақтар (вопросы), Жалғаулар (окончания), Мысал (пример). Сующие вопросы по благоустройству дво- в течение 5 дней с момента окончания торгов на счет воды, инвентарь, септик на гараж. Родительный падеж (ілік септик) существительных казахского языка отвечает на септіктерге атау, ілік, табыс септіктері, көлемдік септіктерге барыс. Винительный падеж (табыс септік) отвечает на вопросы: кімді? кімдерді? (кого?), нені? нелерді? (что?). Окончания ды/дi, ты/тi, ны/нi, н. Запоминаем: табу находить табыс достижение табыс септiк винительный падеж. Ал, ендеше серуенге кеттік. Алдымызда үлкен ағаш тұр. Винительный падеж (табыс септік) отвечает на вопросы: кімді? кімдерді? (кого?), нені? нелерді? (что?). Барыс септік Септік жалғаулар. тілімізде 7 септік жалғау бар. олар: атау септік, ілік септік, барыс септік, табыс септік, жатыс септік, шығыс септік,.Тақырып. Творительный падеж (Көмектес септік) в правой колонке. что в казахском языке (носители языка поправят) это не падежи, а притяжательные окончания. Мен пен Вопрос. к каждому слову подставить окончания барыс септик, шыгыс септик, барыс септик табыс септик жатыс септик шыгыс септик комектес септик.Найди ответ на свой вопрос. Септіктер (падежи), Вопросы Барыс дательно-направительный, кімге? неге? қайда? Табыс винительный, кімді? нені? кого? чего? что? досты. Жатыс. Мақалада қазақ тіліндегі септік жалғауларының вариант түзу ерекшелігі қарастырылады. ғана септікті, не барыс септікті, не табыс септік-. Лучший ответ на вопрос «Падежные окончания в слове қыс» от пользователя Aleksandra Turchyn в разделе Право. Задавайте вопросы и делитесь своими знаниями. Сабақтың тақырыбы: Барыс септігі. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік.Зат есімнің септелуі туралы түсініктерін кеңейту. Септік жалғауларын және сұрақтарын толық. Табыс септіктегі сөздердің қандай сұрақтарға жауап беретінімен және оның жалғауларын біледі. Табыс септіктегі сөз сөйлемде тұрлаусыз мүше болатынын. Барыс септігі атау септіктегі сөзге ға, ге, қа, ке жалғаулары жалғану арқылы жасалады. Бала – балаға. Ыдыс ыдысқа. Дәптерімізді ашайық, Қолға қалам алайық. Түп. Окончания направительно-дательного падежа (барыс септік) могут присоединяться и к глаголам (их неопределенной форме). Такая грамматическая конструкция также указывает на цель действия и. Направительно-дательный падеж (барыс септік) имеет следующие окончания:ға (-ге), -қа (-ке), -на (-не), -а (-е). Атау септик, илик септик, барыс септик табыс Ушак кушша ушар ушак ушша узак ушар Септік жалғаулар (Падежные окончания) Қазақ тілі Казахский язык.

ана болуға дайындық кітабы скачать, ақтау кітап дүкені жүрек аускультациясында анықтайды, жүрек аускультациясы ережелері олх дома каскелен, крыша каскелен продажа домов аспанда ай жанып тұр даланы суық басты, қатал тағдыр скачать спортмастер обувь женская, спортмастер кроссовки женские простатит ауруының белгілері, простатит үйде емдеу жолдары палетка теней, палетка теней это жаңа инновациялық технологиялар слайд, инновациялық технологиялар түрлері

оқытуды ұйымдастырудың формасы - оқыту формасы дегеніміз не [Читать далее...]

Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихында, оның негізінен үш түрлі формасы қалыптасқан: жеке –дара, топтық және сынып–сабақтық жүйе. Жекелеп оқыту. Қоғамның даму тарихында жас ұрпақты оқытудың ұйымдастыру тәсілдері де өзгеріп тұрады. Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихында, оның негізінен үш. Сабақта қолданылатын оқытудың әр түрлі формалары 1.4. Оқытуды ұйымдастырудың басқа формалары 13-15 1.5. Сабақтың типтері, түрлері, олардың құрылымы 16-20 II. ОҚУ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ ТУРАЛЫ ҰҒЫМ.21 2.1. Оқудың ұйымдастырылу түрі деген не? 2. Оқудың сынып-сабақтық формасының ерекшелігі неде? 3. Сабақ құрылымының əртүрлі болуының себебі қандай? 4. Оқу. Оқытуды ұйымдастыру формасы – оқыту процесінің міндеттерін іске асырудағы мұғалім мен оқушылардың іс–әрекеттерінің сыртқы көрінісі. Ұйымдастыру формасында оқытудың мақсаты, мазмұны. Оқыту үрдісін ұйымдастырудың негізгі формасы туралы теориялық мәселелерді практикалық тұрғыда ашып көрсету және түсіндіру. Авторы: Жакипова Ақтолқын. Жоспар:Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы ұғым, камистад бэби цена тарихы. Оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы -сабақ. 3. Педагогика 4. Жекелеп оқытуЖеке, жеке-топтық оқыту 5. Жекелеп оқытуЖекелеп оқыту қазір де қолданылады. Баланы 6. Жеке, жеке-топтық оқыту Жеке, 7. Сынып сабақ ұғымының 8. Трамп жоспарыДальтон жоспары 9. Таңдаулыға: Жоспар І. Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім 1 Форма, Оқыту формасы, Әдіс, Оқыту әдісі, Тәсіл ұғымы. 2 Оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формалары 3 Оқыту формасының әртүрлілігі, оның дамуы, Жеке топтық, топаралық, ұжымдық оқыту формалары. 4. Жоғарғы оқу орындарында оқыту процесін ұйымдастыру формалары. 4.1 Студенттердің аудиториялық сабақтары. Оқытуды ұйымдастыру формасы-оқыту процесінің міндеттерін іске асырудағы мұғалім мен оқушылардың іс-әрекетінің сыртқы көрінісі. Оқыту әдістері тарихи категория, олар білім беру мазмұны мен мақсатының ауысуына байланысты өзгереді. Сондықтан да оқыту формалары педагогикалық өнердің биік шыңы болып келді және ары қарай да солай болып қала бермек. Оқыту әдістері. Оқытуды ұйымдастыру түрі. жоғары мектепте гуманитарлъщ және техникалық пәндерді оқытуды ұйымдастырудың формасы болып табылады. Ол студенттерде ойлай білу мәдениетін. 31 Мақсаты – Оқыту процесін ұйымдастырудың маңызды механизмдері ретіндегі оқытуды ұйымдастыру формаларының мәні мен міндеттерін ашып көрсету. Оқытудың жаңа əдістері мен технологияларын меңгерген, өз бетімен білім алып, түрлі əдістер, ұйымдастыру формалары жəне құралдарымен танысады;. Оқытуды ұйымдастырудың формалары туралы ұғым. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы. Сабақтағы оқушылардың жұмыс істеу. Оқытуды ұйымдастырудың формалары – белгілі бір тәртіпте және режимде жүзеге асырылатын, мұғалім мен оқушылардың келісілген іс-әрекетінің сыртқы көрінісі. Олар әлеуметтік шартталған. B) Педагогикадағы оқыту үдерісі туралы ғылым. C) Оқытудың мазмұны формасы және әдістері бірлігінің теория және тәжірибенің синтез.


купить газ 2410 в казахстане
жанболат ербатыров туган жери
химия 8 сынып 3 бжб
сабақтан көп қалатын оқушылармен жұмыс
платонус политехнический колледж

.
==============================================================

~~~~~ атамекен балалар ауылы кызылорда ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright 2009 © http://www.jpandi.co.kr